fredag 16. november 2012

Julekonkurranse hos Primaflor

I år valgte grossisten vår en ny spennende måte å ha messe på. Vi blomsterdekoratører skulle konkurere, og vinneren vant en tur til Nederland. 

Vi var 32 stk, med hvert vår bidrag, og vi alle var nok spente hele kvelden, det skulle deles ut poeng på det man likte best på en skala fra en til ti, der ti var best.

Jeg vant, jeg vant, jeg vant! :) For en utrolig god følelse å vite at andre dekoratører likte bidraget mitt så godt, man får en motiverende gnist, noe som er godt å ha med seg til eventuelle andre konkurranser.

Jeg brukte ett stort fat, la en vakker hvit krans på, og fylte hullet med oasis. Av grønt brukte jeg furu og typhasgress. De eneste sortene av blomster var alpeviol, svibel og julerose, fordi jeg liker rene uttrykk å da liker jeg ikke å blande for mange sorter. Og for å få skikkelig julestemning satte jeg oppi noen levende lys, noen lerkegreiner og litt sølv buljongtråd.


 Her er vinnerbidraget mitt: 

L.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar