søndag 14. oktober 2012

Favorittbildet mitt!

Dette er mitt favoritt bilde, og det kommer alltid til å være hos meg, hvor enn jeg ender opp. Det mørke kommer inn fra kantene for å spise opp det lyse lette. Jeg elsker kontrastene i teksturen, og bruker nesten alltid sparkel. Jeg pleier alltid å ha en frisk orkide, helst "kuorkideen",  på bordet foran bildet. "Kuorkideen" som jeg kaller den, matcher godt i fargen.

Dette er den vakreste orkideen som finnes, mønstret er bare helt fantastisk, og den er fin å bruke som en liten fargeklatt i hjemmet.

L.

1 kommentar:

  1. Den var kjempe fin :)
    Liker fargene.

    PS. Ikke glem å delta i trekningen av et av mine armbånd. Ta en tur innom bloggen min om du vil delta.

    http://ivett-design.tumblr.com/post/33421468006/120-likes-tid-for-giveaway

    SvarSlett